Strona główna / Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Nasz sklep nie realizuje wymian. W przypadku chęci wymiany, prosimy o dokonanie zwrotu towaru i zakup nowego.

Rozumiemy, że zakupiony towar może nie spełnić Twoich oczekiwań. W takim przypadku możesz go zwrócić w ciągu 14 dni. Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany w ciągu 10 dni roboczych od momentu dostarczenia przesyłki do naszego sklepu.

Formularz zwrotu/reklamacji znajdziesz w kopercie dołączonej do przesyłki. Prosimy o jego wypełnienie i dołączenie do paczki zwrotnej.

Poniżej przedstawiamy instrukcję krok po kroku:

KROK 1

Wypełnij formularz zwrotu znajdujący się w paczce z Twoim zamówieniem.

KROK 2

Spakuj towar i umieść w paczce wypełniony formularz zwrotu.

Zwracany towar powinien być w pełni kompletny (wraz z oryginalnie zamocowanymi metkami) i nie może nosić śladów użytkowania.

Jeśli otrzymamy produkt, który nie spełnia tych kryteriów, będziemy musieli odesłać go do Ciebie na Twój koszt.

KROK 3

Wyślij paczkę na adres:

ToNoKO Tobiasz Nowak – Zwrot
ul. Nowogrodzka 6
95-070 Aleksandrów Łódzki

Prosimy o niewysyłanie zwrotów „za pobraniem”, ponieważ takie przesyłki nie zostaną odebrane. Koniecznie umieść informację „ToNoKO Tobiasz Nowak – ZWROT” przy adresowaniu paczki, w przeciwnym razie nie zostanie ona przyjęta na magazyn.

Nie przyjmujemy również odbioru przesyłki zwrotnej poprzez Paczkomat ani inne punkty odbioru.

Formularz zwrotu dostępny do pobrania również tutaj:

Formularz odstąpienia od umowy